Weer een mooi voorbeeld van de groeiende populariteit van pepers laat dit bericht van
Starbucks zien. Deze herfst special (in noord Amerika) van de
Chile Mocha laat zien dat de opmars van pepers in ons dagelijks eten niet beperkt blijft tot de gewone warme maaltijd. Maar ook als topping bij warme dranken als koffie (of bij een hot chocolate) steeds populairder wordt. Waarschijnlijk heeft Starbucks deze topping trend opgepikt door goed om zich heen te kijken. Aangezien pepers zo ie zo in noord Amerika steeds meer doordringen in het dagelijks eten. Die Chile Mocha van Starbuks bestaat uit een mix van rode peper en paprika poeder plus nog wat andere ingrediënten, het is dus niet heel moeilijk om je eigen Chili Mocha te maken met behulp van wat peper/paprika poeder (
Hier vind je onze peper en paprika Rub's). Kortom laat die herfst & winter maar komen met deze nieuwe koffie trend.
Lees de engels talige post van
tony merevick van Thrillist over de Chile Mocha,,
Foto credits Tony Merevick Thrillist
Geen opmerkingen:
Een reactie posten