zondag 9 augustus 2015

Ed Currie teler en ontwikkelaar van de heetste peper, de carolina reaper en ex wiet teler

Gespot op internet dit stuk op de populaire site munchies over de bekende Ed Currie deze ex wiet teler zet tegenwoordig al zijn in deze teelt vergaarde kennis in om de heetste pepers op aarde te telen.
En met niet onaardig succes met de Carolina Reaper en binnenkort de HP56 die nog heter is als voorlopige hoogte punten. Bij westlandpeppers staan dit jaar wat van verschillende bronnen verkregen Carolina Reapers. Waar vermoedelijk 1 de echte van is ( uiteraard door het commerciele succes van de Reaper is er nog al wat fake Carolina Reaper zaad op de markt,,) En hopen we hier mee de markt voor extreem hete pepers mee te kunnen bedienen.


Prachtige quote van Ed

“Het is een beetje alsof je de zon likt” vertelt hij The Weed Eater, die Currie vroeg of het aan te raden was om een Reaper-pepertje te eten. “De keuze is aan jou, maar ik raad het zeker niet aan. Het is niet slim en ik ben gek dat ik het zelf doe. De meeste mensen moeten onmiddellijk kotsen, hebben een dag of twee spijt, worden daarna boos en vragen zich af waarom ik ze dit heb aangedaan. Nou, ik heb niks gedaan. Je hebt het toch echt zelf in je mond gestopt.”

Lees hier het hele verhaal op munchies



Geen opmerkingen:

Een reactie posten